Job expirat
Gestionarea şi inregistrarea documentelor contabile: facturi, plati, buget, balanta, rapoarte financiare
Organizarea si participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil si la operatiunile de inventariere a patrimoniului.
Gestionarea instrumentelor de plata primite de la client
Tine legatura cu clientii din Ungaria
Se ocupa de partea de controlling pentru activitatea din Romania si din Ungaria
Asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare
Calculul si interpretarea indicatorilor economico-financiari ai societatii
Intocmirea de rapoarte specifice la solicitarea managerului companiei
Reprezentarea companiei in fata organelor de control fiscal
Studii superioare cu specializare in domeniul financiar contabil
Experienta intr-o pozitie similara, minim 3 - 5 ani, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile
Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
Experienta pe o pozitie de controlling – reprezinta un avantaj
Cunostinte obligatorii de limba Engleza – nivel avansat
Cunostinte obligatorii de limba Maghiara – nivel avansat
Cunostinte de SAP – constituie avantaj
Bune cunostinte utilizare a pachetului Microsoft Office
Abilitatea de a lucra in conditii de stres, cu termene limita;
-se ofera traininguri in Cehia
-mediu de lucru profesionist, oportunitati de dezvoltare;
-pachet salarial atractiv
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).