Job expirat
Suntem in cautarea unui Personal Assitant pentru o companie partenera din Sibiu.
Compania partenera este o companie multinationala prezenta in Romania din 2008 activeaza in domeniul investitiilor si dezvoltarii de proiecte imobiliare. Este o companie cu investitii straine care are sediul central in Sibiu, dar isi desfasoara activitatea in mai multe orase din tara.
Ca Personal Assistant responsabilitatile dumneavoastra vor fi de asistenta si participare la intruniri, redactarea minutelor si realizarea rapoartelor periodice. Va veti ocupa direct de pastrarea unei agende de lucru la zi, planificarea sedintelor si pregatirea protocolului necesar. De asemenea, veti fi responsabil de achizitionarea produselor necesare desfasurarii activitatii si de organizarea documentelor companiei. Veti mentine relatia cu clientii si veti prelua apelurile telefonice.
Sunteti potrivit/a daca sunteti o persoana empatica si prezentabila cu bune abilitati de comunicare si organizare. Cunoasteti cum sa gestionati si sa planificati cat mai bine timpul si activitatile profesionale. Este necesar sa aveti un nivel avansat de intelegere, scriere si redactare in limba engleza si cunostinte solide de utilizare a computerului. Este important sa aveti disponibilitate la un program prelungit daca se solicita si sa aveti permis de conducere categoria B.
Daca doriti sa va dezvoltati intr-o companie din domeniul imobiliar si sunteti absolvent de studii superioare cu sau fara experienta astept sa ne cunoastem mai bine.
Firma Job Connect s-a nascut din dorinta de a face posibila intalnirea oamenilor meniti sa lucreze impreuna.
Sunteti profesionistul de care avem nevoie, iar noi suntem profesionistii care va propun cele mai bune optiuni de angajare.
Oferim urmatoarele servicii:
- recrutare si selectie de personal;
- leasing de personal;
- training si consultanta;
- evaluare psihologica;
- solutii de finantare in HR.