11-08-2016 | EXPIRA LA 10-09-2016
Job expirat
Obiectivul postului: Realizarea planului de vanzari prin vanzarea directa de produse.
Identificarea de noi clienti si gestionarea relatiilor comerciale cu clientii existenti din zona alocata.
Descrierea sarcinilor:
1. Prospecteaza piata, identificand clientii potentiali; culege informatii despre stadiul proiectelor lor;
2. Viziteaza clientii, acordand consultanta cu privire la oferta de produse si servicii ale societatii;
3. Negociaza termenii contractuali (conditiile de vanzare, conditii de livrare, modalitate de plata, termene de livrare si de plata, alte servicii) respectand procedurile de lucru interne;
4. Incheie contracte de vanzare – cumparare; urmareste derularea vanzarii bunurilor conform contractelor incheiate;
5. Asigura servicii postvanzare si de monitorizare a clientilor din portofoliu;
6. Asigura portofoliul de contracte si comenzi ferme de livrare a produselor oferite de firma, urmarind atingerea obiectivelor de vanzari (targete lunare);
7. Verifica stocurile pentru produsele solicitate de client;
8. Urmareste incasarea la termen a contravalorii produselor livrate, fiind responsabil de obtinerea instrumentelor de plata.
Profilul angajatului
1. Educatie: minim studii medii, preferabil studii superioare;
2. Cunostinte profesionale:
• Cunoasterea pietei constructiilor;
• Cunoasterea constructorilor din zona;
• Vanzare pe proiecte;
• Cunostinte de operare generala sub Windows - Microsoft Word/Excel, Internet Explorer;
• Cunostinte in domeniul vanzarilor, comunicarii si negocierii in afaceri;
• Cunoasterea unei limbi straine, de preferinta limba engleza – nivel mediu.
3. Experienta:
• intr-un post similar (de preferat in activitatea de promovare si vanzare materiale de constructii, produse metalurgice);
• abilitati negociere si comunicare.
4. Caracteristici personale, aptitudini:
• Bun negociator, abilitati excelente de comunicare;
• Atitudine pozitiva, capabil sa lucreze intr-un mediu dinamic si concurential;
• Abilitati de construire si gestionarea relatiilor cu clientii;
• Spirit de echipa, sociabil;
• Motivatie, determinare, incredere in sine, putere de convingere;
• Initiativa; sa stie sa obtina rapid solutii la problemele ivite;
• Flexibilitate si capacitate de adaptare la schimbari;
• Capacitate de invatare si dezvoltare personala.
5. Alte cerinte:
• posesor de permis auto categoria B; disponibilitate pentru deplasari.
Va rog trimiteti CV-urile la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro
ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.
Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/