Job expirat
Daca esti absolvent in domeniul IT&C si esti interesat sa iti construiecti o cariera in aceasta directie, te putem ajuta prin postul pe care il avem deschis in prezent in cadrul companiei noastre.
Responsabilitati:
- Crearea, generarea de rapoarte din sistemele ERP proprii companiei;
- Administrarea bazelor de date;
- Suport pentru crearea de aplicatii software ;
- Oferirea de support acordat userilor IT in utilizarea aplicatiilor implementate in cadrul companiei;
- Backup pentru specialistii IT ai companiei in diferite situatii care solicita cunostintele de IT ( instalarea, configurarea si administrara sistemelor de operare si a echipamentelor hardware)
- Participarea la achizitiile de IT ale companiei: identifiacre de furnizori specifici, evaluarea lor tehnica, diverse negocieri purtate pe baza tehnica;
- Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii IT si echipamente IT.
- Experienta de minim 6 luni in utilizarea unor aplicatii ERP ( precum Wiz / Win line sau orice alte aplicatii)
- Cunostinte bune de baze de date (SQL, MySQL, Access…) ;
- Cunostinte de instalarea, configurarea si administrarea sistemelor de operare precum si a echipamentelor hardware;
- Studii superioare in IT;
- Abilitati bune de comunicare;
- Abilitate de a lucra in echipa.
- Bune cunostinte de limba Engleza (nivel mediu – avansat)
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).