Specialist relatii clienti (Operator call center) - germana - SIBIU

ABC Human Capital

21-05-2012 | EXPIRA LA 20-06-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Mentinerea unei bune relatii cu clientii companiei
- Gestionarea de apeluri inbound -persoane fizice/ Email
- Oferirea suportului informational utilizatorilor platformei software.


CERINTE

- Cunostinte minime de operare calculator
- Cunostinte avansate de LIMBA GERMANA
- Cunostinte nivel mediu/ avansat de LIMBA ENGLEZA.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!