Job expirat
1.În baza jurnalelor de vânzări și cumpărări, determină taxa pe valoarea adăugată colectată și taxa pe valoarea adăugată deductibilă și închide conturile de TVA, stabilind sumele care trebuie plătite sau, după caz, recuperate;
2.Întocmește decontul de TVA și urmărește achitarea în termen a taxei;
3.Întocmește și transmite în termen declarația 394 privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național;
4.Ține evidența numerarului aflat în casieria sucursalei, precum și a mișcării acestuia, ca urmare a încasărilor și plăților efectuate;
5.Înregistrează în debitul și creditul contului 531 "Casa" operațiunile de încasări și plăți în conturile corespunzătoare.
Nivelul studiilor: superioare economice finalizate cu diplomă de licență
Cunoștințe de specialitate necesare: cunoașterea legislației specifice
Experiență: nu se solicită
Cunoștințe de operare PC - pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Documente necesare înscrierii la concurs: CV, scrisoare de intenție, acte de studii
Candidaturile se vor depune la comp. Resurse Umane - sucursala Salina Slănic sau pot fi transmise prin email la adresa slanic@salrom.ro, până la data de 29.11.2023 ora 15.00.
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0244240994 interior 136.
card masă; card vacanță, asigurare privată de sănătate
Intreprindere specializata pe extractia si prepararea sarii geme.