Job expirat
- Este responsabil pentru intreaga activitate a sucursalei
- Initiaza si dezvolta relatia cu clientii strategici
- Motiveaza angajatii sucursalei
-Ofera feedback si coaching permanent Fortei de Vanzare;
-Reprezinta sucursala in mediul de afaceri local si comunitatea administrativa
-Se asigura de livrarea unui nivel ridicat de calitate a serviciilor in relatia cu clientii sucursalei
-Gestioneza potentialul de cross-selling (vanzare incrucisata) intre produsele retail-corporate
-Stabileste un mecanism eficient pentru identificarea grupurilor tinta pentru fiecare sector in parte
-Implementeaza mecanisme eficiente pentru a se asigura ca standardele de satisfacere a clientelei sunt indeplinite si imbunatatite continuu
-Se implica in organizarea activitatilor prin prioritizarea si impartirea responsabilitatilor intre angajati in vederea maximizarii indicatorului de profitabilitate a capitalului si pentru a imbunatati gradul de satisfacere a clientelei.
Stabilirea si indeplinirea bugetului anual al sucursalei si identificarea setului de criterii de profitabilitate
-Efectuarea selectiei noilor angajati si promovarea in cadrul sucursalei, conform regulilor interne
-Coordonarea activitatii de evaluare a performantei angajatilor din sucursala
-Stabilirea planurilor de pregatire si transmiterea lor Departamentului de Resurse Umane
-Este direct responsabil ca printr-un control si gestionare corecta si eficienta a tuturor activitatilor, operatiunilor si resurselor din sucursala sa asigure respectarea tuturor procedurilor si normelor interne, cat si a legislatiei in vigoare din domeniu.
-Definirea procedurilor de lucru referitoare la serviciul clienti, inainte de implementarea acestora
-Dezvoltarea echilibrata a portofoliului de active si pasive al sucursalei.
-Comunicarea noilor produse de vanzari angajatilor, procedurilor legate de administrarea riscului si a celor juridice, urmarind implementarea acestora in consecinta;
- Responsabil pentru realizarea adecvata a sistemelor de control intern aferente activitatilor pe care le coordoneaza
-Responsabilitati privind controlul intern si riscul operational in conformitate cu reglementarile interne si cadrul legal specific
-Adoptarea celor mai bune standarde de comunicare atat cu clientii interni cat si cu cei externi
-Asigura indeplinirea oricaror alte sarcini delegate de superiorul direct in concordanta cu obiectivele liniei de business retail
- Studii universitare: de preferat in Economie/Drept
- Studii post universare:MBA/ACCA/CFA sau ori ce tip de -masterat- prezinta avantaj
-Minim 3 ani de experienta in vanzari, experienta relevanta de coordonare, cu exceptia promovarilor interne intrucat se cunosc referintele interne
- Experienta anterioara in cadrul institutiilor financiare, un mediu de consum in permanenta schimbare
- Experienta recenta intr-o functie similara intr-un mediu axat pe client
- Cunosterea sistemului bancar
- Informatii cu privire la mediul economic, politic, de marketing;
- Legislatie bancara; cunostinte de drept comercial si civil;
- Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj
- Capacitate de analiza financiara
- Aptitudini foarte bune de negociere si vanzare
- Aptitudini de leadership si coordonare
- Atentie la detalii
- Membru eficient al echipei, orientandu-se catre rezultate si medii competitive
- Pastrarea concentrarii in munca sub presiune
- Engleza-fluent
- Cunoastere PC
UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.
UniCredit Tiriac Bank , membra a Unicredit Group este un important jucator pe piata bancara din Romania, cu active in valoare de 3,6 miliarde EUR, o retea de peste 140 sucursale, unde peste 2.600 de angajati vin in ajutorul a peste 600.000 de clienti.