14-07-2017 | EXPIRA LA 13-08-2017
Job expirat
Pozitia este part-time, pentru o perioada determinata de 1 an.
Responsabilitati:
- asigură suport administrativ în vederea dezvoltării şi eficientizării serviciilor operaţionale
- este responsabil pentru soluţionarea cererilor venite din partea reprezentanţilor şi a membrilor echipei de conducere
- verifică şi actualizează baza de date cu informaţii despre clienţii companiei pentru a asigura obţinerea în timp util a unor rapoarte corecte necesare pentru desfasurarea activitatii
Candidatul ideal:
- bune abilităţi de comunicare
- acurateţe
- flexibilitate
- cunoştinţe PC
- MS Office
- abilitatea de a lucra cu termene limită
La Provident ai șansa de a lucra într-un domeniu dinamic și de perspectivă: cel financiar.
Suntem o companie britanică recunoscută de mai bine de 133 de ani pe piaţa internaţională ca leader al împrumuturilor la domiciliu. Activăm pe piaţa din Romania din 2006 şi, datorită valorilor noastre - respect, responsabilitate, claritate, construim constant relaţii pe termen lung cu clienţii şi cu angajaţii noştri.
Succesul nostru se bazează pe oamenii noştri.
Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni implicaţi, determinaţi şi talentaţi, ca tine.
Pentru mai multe detalii puteti accesa www.provident.ro