Job expirat
Contacteaza si monitorizeaza cu frecventa zilnica cazurile cu intarzieri la plata alocate
Acorda suport clientilor cu intarzieri la plata in solutionarea amiabila a unor situatii critice (vanzarea garantiilor, refinantare, identificarea unor potentiali cumparatori in cazul licitatiilor de executare silita etc.).
Realizeaza analiza si monitorizarea situatiilor individuale din cadrul portofoliului alocat si stabileste planuri si solutii de redresare pe termen mediu si lung;
Stabileste termene de plata si propune masuri de restructurare a creditelor
Propune masuri legale de solutionare a cazurilor in lucru (somatii de executare, convocari la executor, trecerea creditului in litigiu etc.)
Intocmeste, transmite/inmaneaza notificarilor catre debitorii restante si garantii acestora
Raporteaza cu frecventa zilnica actiunile intreprinse catre superiorul direct
studii superioare sau studii medii (de preferat profil economic/juridic)
obligatoriu minimum 2 ani in activitatea de call center / colectare creante
permis de conducere categoria B (disponibilitate de a imbina activitatea de call center cu munca de teren)
abilitate foarte buna de comunicare cu clienti externi si interni
rezistenta la stres
orientare spre rezultate
Cea mai mare institutie nebancara de microfinantare din Romania, avand o experienta de peste 14 ani de acordare a creditelor pe piata locala.