12-07-2018 | EXPIRA LA 12-07-2018
Job expirat
- preluarea de apeluri de la clienti si inregistrarea solicitarilor acestora in aplicatii interne;
- interacţiunea cu clienţii pentru a le oferi informaţii despre produse/servicii/ campanii;
- gestionarea şi rezolvarea solicitărilor clientilor;
- introducerea informatiilor despre client in aplicatia software interna;
- adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client
- cunostinte de limba italiana - nivel conversational;
- abilitati de comunicare;
- cunostinte operare PC;
- proactivitate
- atitudine pozitiva
Salariu fix, bonusuri lunare in functie de performata, bonuri de masa, asigurare medicala.
Posibilitatea de a avea un program flexibil.
Despre noi
Global Remote Services, GRS, este primul contact center independent din Romania, si a reusit pe parcursul celor 10 ani de activitate sa se situeze in topul furnizorilor de servicii externalizate. Fondata in Ianuarie 2004, in Bucuresti, GRS ofera o gama larga de servicii de contact center tip multilingvistic si pluri-canal precum si servicii de tip back-office catre organizatii din Europa.
Global Remote Services are 3 birouri in Romania, din care 2 in Bucuresti, si unul, recent deschis, in Piatra Neamt. In prezent compania are peste 500 de angajati si continue sa se dezvolte.
Hai in echipa noastra!
Vorbesti o alta limba Europeana, alta decat Engleza, la un nivel foarte bun? Atunci hai sa vorbim!
Nu este necesar sa ai experienta anterioara in acest domeniu, sau in altul, pentru ca noi iti vom oferi training-urile necesare. Cautam candidati ambitiosi si perseverenti care sunt doritori sa isi dezvolte abilitati si aptitudini noi.
Birourile noastre sunt situate cat mai aproape de centrul orasului si cu acces rapid catre principalele mijloace de transport. Angajatii sunt cea mai importanta resursa a companiei asa ca avem grija sa le oferim acestora un mediu placut de lucru.
Daca esti interesat sa lucrezi intr-o industrie in continua dezvoltare ne-ar face placere sa ni te alaturi!