21-01-2013 | EXPIRA LA 20-02-2013
Job expirat
• Implementeaza strategia comerciala in conformitate cu informatiile primite de la Directorul Vanzari Retail Regiune.
• Participa cu input de calitate la toate sedintele saptamanale si lunare care au ca scop revizuirea si imbunatatirea vanzarilor.
• Identifica acele aspecte care impiedica realizarea targeturilor, a cauzelor si gasirea de solutii corective cu focus pe implementarea imediata a acestora.
• Asigura sesiuni lunare individuale de coaching persoanelor responsabile cu canalele de vanzari din Judetul sau.
• Este in intregime raspunzator de recrutarea agentilor pentru canalele de vanzari interne, in sensul de a asigura pe cat posibil o echipa cu membri permanenti, performanti si care sa sustina realizarea obiectivelor.
• Este raspunzator de colectarea informatiilor la nivel local, validarea si centralizarea acestora, cu scopul de a imbunatati rezultatele.
• Este prezent in mod obligatoriu pe teren pentru tot ceea ce inseamna actiuni de lansare a vanzarilor; minim 70% din activitatea zilnica presupune munca pe teren, pentru monitorizarea activitatilor si realizarea targeturilor.
• Identifica oportunitati locale de achizitie, menite sa optimizeze realizarile de business.
• Asigura coordonarea structurilor din subordine in concordanta cu politicile comerciale ale Companiei, indeplinirea obiectivelor stabilite privind serviciile oferite clientilor, cresterea gradului de satisfactie al clientilor.
• Administreaza eficient relatia cu alte entitati organizationale din cadrul Companiei cât si cu autoritati sau firme terte.
• Asigura furnizarea cunostintelor oamenilor din echipa astfel incât sa asigure utilizarea abilitatilor, capabilitatilor si a angajamentului acestora in directia obiectivelor Romtelecom.
• Monitorizeaza si asigura servicii de calitate catre clienti, asigurandu-se ca personalul este in permanenta informat despre produsele si serviciile oferite de Romtelecom.
• Sprijina angajatii cu scopul de a putea oferi clientilor produsele si serviciile care se potrivesc cel mai bine necesitatilor lor.
• Asigura feed-back catre Coordonatorul Marketing ca in magazinele si celelalte canale de vanzari nu detin material promotional adecvat.
• Monitorizeaza organizarea operatiunilor din cadrul depozitulelor magazinelor si a celorlalte canale de vanzari pentru a administra eficient stocurile, comenzile, receptiile si depozitarea in bune conditii a produselor/bunurilor.
• Studii superioare (licenta).
• Minim 2 ani experienta de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 20 persoane), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicatiilor.
• Capacitate de planificare.
• Experienta in Managementul Proiectelor.
• Abilitatea de a lua decizii rapide si complexe.
• Abilitatea de urmarire si control.
• Capacitate de analiza si sinteza.
• Orientare spre rezultate.
• Abilitati de organizare si comunicare.
• Experienta in formarea si dezvoltarea unei echipe.
• Foarte bune abilitati de comunicare in limba româna si limba engleza.
• Abilitati de abordare si solutionare a problemelor.
• Atitudine proactiva.
• Spirit de initiativa.
• Flexibilitate.
• Permis de conducere categoria B.
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...