Job expirat
• Recognise and sort invoices via email and/or printed documents
• Attending to external phone calls from suppliers
• Override/marketing fund calculations/billing& collections
• Processing credit applications / change of ownership forms
• Updating contact details / supplier details
• Creating and updating supplier extranet details
• Logging failed email addresses and updating primary system
• Supplier statement reconciliations
• A solid working knowledge of Microsoft Word, Outlook and Excel (understanding formulas) essential
• Knowledge and understanding of the accounts environment desirable
• Highly accurate with an excellent attention to detail is essential
• Good verbal skills and excellent written skills in English is essential
Attractive salary package
Meal tickets
Professional development opportunities
UPA Solutions este o companie romaneasca ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională.
Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de 12 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client.
Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro