Job expirat
Trenkwalder recruteaza pentru o companie de renume international in domeniul energiei o pozitie de Administrator Date HR pe perioada determinata de 6 luni de zile cu posibilitate de prelungire.
Atributii:
• Asigură interfaţa directă cu personalul administrat;
• Administrează dosarele de personal pentru angajaţii din aria de responsabilitate;
• Întocmeşte şi actualizează pentru personalul administrat:
‑ dosarul de personal
‑ contracte individuale de muncă
‑ acte adiţionale, decizii, note de lichidare
‑ dosare pensii
‑ fise de post
• Responsabil cu iniţierea şi urmărirea demersurilor privind integrarea noilor angajaţi începând de la pregătirea documentelor şi efectuarea demersurilor din faza de pre-angajare (solicitare
• examen medical, planificare SSM/SU/PM) şi încheind cu urmărirea şi primirea evaluărilor în perioada de probă a noilor angajaţi;
• Colaborează cu administratorul de salarizare privind comunicarea permanentă şi în timp real a modificărilor survenite în raporturile de muncă;
• Operează şi actualizează datele de personal în programul SAP, permanent şi în timp real (utilizator final SAP);
• Operează şi actualizează datele de personal în aplicaţia Revisal, permanent şi în timp real şi asigură transmiterea datelor la ITM asigurându-se de respectarea termenelor;
• Întocmeşte şi eliberează adeverinţe la solicitarea angajaţilor (de ex. Fisa Fiscala, sporuri, venit etc.);
• Arhivează documente de personal;
• Responsabil cu eliberarea, distribuirea şi evidenţa legitimaţiilor de serviciu;
• Acordă consultanţă privind problemele întâlnite în raporturile de muncă, salariaţilor interesaţi;
• Asigură confidenţialitatea datelor şi a înregistrărilor administrate;
• Întocmeşte şi raportează diverse situaţii de evidenţă (beneficiari de pachet de mobilităţi, personal pensionabil, contracte suspendate, contracte pe perioadă determinată, etc.);
• Administrarea intrărilor/ ieşirilor de personal extern în vederea alocării/suspendării kid-urilor;
• Respectă şi urmăreşte respectarea cerinţelor de securitate şi sănătate în muncă şi pentru situaţii de urgenţă conform anexei care face parte integrantă din prezenta;
Date contact email:
a.stan@trenkwalder.com
Cerinte
• Studii superioare economice sau medii;
• Cursuri de specializare in domeniul resurselor umane
• Vechime în specialitate – minim 1 an ;
• Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţia muncii si financiara
• Engleza (nivel de conversaţie)
• Cunostinte MS Office si SAP (avantaj)
Beneficii Oferite
• Companie multinationala de renume
• Studii superioare;
• Curs specializare resurse umane
• Minim 3 ani în domeniul resurselor umane;
• Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie; Legislaţie specifică raporturilor juridice de muncă;
• Engleza (nivel de conversaţie)
• Cunostinte MS Office – MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook; SAP
Altele
• Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului.
• Lucru în echipă şi abilităţi de comunicare.
• Companie de renume international
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).