Job expirat
• Daily management of the Hands inbox;
• Undertaking Hotel Risk assessment in accordance with Federation of Tour Operators (FTO) preferred Codes of Practice using the AuditKind system.
• Where necessary liaise with relevant department managers and contractors regarding SAQ anomalies as per company policy and procedure.
• Ensure that all information is stored and recorded as designated.
• Provide at the end of the month a KPI report
• Fluent in English
• Knowledge of Microsoft Word, Excel and Outlook
• Experience of managing and consolidating incoming administrative workflow from multiple sources
• Excellent attention to detail
• Well organised
• Attractive salary package
• Meal tickets
• Professional development opportunities
UPA Solutions este o companie romaneasca ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională.
Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de 12 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client.
Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro