Job expirat
• Preia documentele de la administratorul de cont si ulterior le prelucreaza;
• Asigura circuitul documentelor intre Serviciul Decontari si administratorul de cont;
• Sesizeaza catre coordonatorul back-office orice incident aparut in activitatea de decontare care depaseste competenta sa de solutionare;
• Efectueaza corectia erorilor la operatiunile sesizate in procesul de inregistrare a tranzactiilor in sistem
• Analizeaza, declara si urmareste incidentele de plati (declara incidentele de plati la CIP, notifica clientul despre declararea la CIP, inregistreaza la CIP refuzurile instrumentelor de debit in termenele prevazute de legislatia in vigoare, consultari CIP pentru deschideri de cont, acordare credite, la solicitarea clientilor).
• Studii superioare finalizate;
• Cunostinte de specialitate in domeniul operatiunilor;
• Cunostinte informatice - nivel mediu;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si verbala;
• Meticulos, bine organizat, eficient, responsabil;
• Spirit de echipa, initiativa;
• Rezistenta la stres.
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet de beneficii atractiv;
• Ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei.
Piesa centrala a GRUPULUI FINANCIAR BT
Management international
15% BERD – actionariat si peste 500 de banci corespondente in intreaga lume
Emitent transparent la Bursa de Valori Bucuresti
Peste 500 unitati in toata tara
Vizeaza calitatea si excelenta bancara, flexibilitate,
concept puternic de «client service»