Job expirat
Pasionat de IT? Ai cunostinte generale de programare web (PHP) si HTML? Vrei mai multe provocari din punct de vedere profesional? Sa lucrezi intr-o echipa tanara, dar si experimentata, sa inveti lucruri noi, sa te dezvolti in cariera? Iti doresti un mediu de lucru prietenos, necorporatist? Te asteptam la noi in echipa!
Cautam candidati pentru dezvoltare web in PHP (in limbaj Yii). Candidatul ideal trebuie sa aiba imaginatie, sa fie inovativ, sa stie sa lucreze in echipa, sa fie pasionat de munca sa, dar cel mai important sa doreasca sa invete.
Descrierea jobului
Elaborarea, implementarea și menținerea aplicații frontend si backend orientate obiect cu PHP;
Creare layouturi web sites, frontend si backend;
Modificari layouturi existente;
Investigarea, analiza și rezolvarea problemelor aparute.
Cunoaşterea unui framework PHP (Yii);
Cunostinte de limba engleza la un nivel avansat;
Abilitatea de a prioritiza şi de a lucra in paralel la mai multe proiecte;
Experienta de lucru in echipa;
Responsabilitate orientata spre performanta;
Initiativa si dorinta de dezvoltare profesionala;
Atitudine flexibilă / proactiva;
Atenție sporita la detalii.
Program flexibil;
Posibilitatea de dezvoltare a cunostintelor de IT;
Echipa tanara si dinamica ;
Proiecte complexe si interesante;
Compensatii financiare pe masura cunostintelor;
Pachet salarial motivant;
Oportunitatea de a-ţi pune in practică propiile idei;
Resurse de lucru la dispoziţie.
M&CO HR Services, parte a grupului M&CO, este o companie tânără formată dintr-o echipă de profesionaliști care se află în continuă dezvoltare. Aceasta își dedică toate mijloacele necesare pentru a asigura fiecărui client servicii de Resurse Umane la cele mai înalte standarde.
Scopul nostru este să oferim partenerilor noștri strategii, rezultate și idei inovatoare pentru problemele ce pot apărea în domeniul Resurselor Umane, expertiza noastră acoperind toate ariile acestui sector.
Serviciile noastre: Administrare personal - Dosare de personal (Contract, fișă de post...etc); - Raportări Revisal / AJOFM; - Întocmire și întreținere organigramă; - Rapoarte personalizate la solicitarea clientului; - Regulament de ordine interioară, Contract colectiv de muncă, formulare tipizate la cererea clientu lui; - Proceduri interne în vederea asigurării controlului asupra funcțiunilor de Resurse Umane; - Time management (pontaje, concedii de odihnă); - Menținerea legăturii cu medicina muncii;. - Adeverințe, decizii; - Reprezentare societate în relația cu angajații în cazul cercetărilor disciplinare, disponibilizărilor, reorganizărilor, restructurărilor; - Reprezentare societate în relația cu instituțiile de control. Training și dezvoltare - Sisteme de evaluare angajați; - Plan de instruire anual; - Asigurare asistență specializată clienților în evaluarea furnizorilor de training; - Evaluare training. Servicii de salarizare - Creare și actualizare baza de date prin înregis trarea contractelor de muncă, decizii de suspendare, încetare...etc; - Calcul sporuri și adaosuri la salariul de bază, con cedii odihnă. concedii medicale...etc; - Întocmire stat de plată; - Întocmire declarații 112; - Întocmire fișe fiscale; - Suport legislativ. Selecție și recrutare - Întocmire profil candidat ideal; - Recrutare candidat prin metodele agreate cu clientul (platforme online, rețele de socializare, ziare, networking...etc); - Posibilitate de asigurare a confidențialității poziției; - Susținere interviuri și prezentare shortlist; - Evaluarea candidaților din punct de vedere profesional si psihologic; - Evaluare candidați din punct de vedere al compatibilității și integrării în organizație; - Evaluare la finele perioadei de probă; - Plan de inducție și training pentru personalul selectat. Managementul performanței - Sisteme de bonusare personalizate, proiecte de creștere a productivității; - Normative interne menite a asigura posibilitatea realizării procedurilor de penalizare angajați; - Implementarea unui sistem personalizat de evaluare, motivare și retenție.