Job expirat
- sa organizeze / sorteze documentele contabile/necontabile primite de la colegi
- sa organizeze / sorteze documentele salvate pe PC-ul pe care lucreaza, pentru o cautare rapida si eficienta
- sa raspunda la nr. de telefon fix sau mobil si sa preia datele apelantului, pentru a transmite mai departe informatia
- sa redacteze diverse documente la solicitarea sefilor de departamente
- sa poata purta conversatii concise cu colegii, clientii, furnizorii, astfel incat sa comunice cat mai eficient informatiile necesare
- sa adopte permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei
- sa se implice cat este necesar in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma
- sa tina legatura cu furnizorii din tara (trimite pe e-mail sau telefon comenzile catre furnizori, pe cantitatile solicitate de colegi)
Postul presupune un nivel semnificativ de comunicare (verbal, pe e-mail, Whatsapp, telefon).
Cunostiinte temeinice de:
- operare PC cu sistem de operare Windows
- operare pachet Office la nivel avansat (Microsoft Office, OpenOffice sau LibreOffice)
- sa stie sa utilizeze aplicatie client e-mail pentru trimiterea / primirea de mesaje e-mail (de ex. Mozilla Thunderbird, eMClient)
- sa lucreze ordonat, atat pe PC cat si cu documentele
- sa poata sa-si optimizeze singur/a task-urile repetitive
- sa vorbeasca, citeasca si sa scrie in limba engleze la nivel mediu
Salar de baza + tichete de masa.