Job expirat
- Cererea si negocierea de preturi de la /cu furnizorii firmei
- Stabilirea termenelor de livrare
- Operarea comenzilor in baza de date
- Intocmirea comenzilor catre furnizori
- Raportarea periodica cu privire la activitatea desfasurata
- Optima desfasurare a procesului de aprovizionare
- Experienta de lucru cu clienti/furnizori
- Bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Office, Internet)
- Foarte bune cunostinte de limba germana
- Abilitati de comunicare si negociere
- Persoana dinamica si orientata catre gasirea de solutii
- Salariu fix
- Posibilitati de dezvoltare profesionala
“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)
Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.
Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.
Step Up Professional HR Services
A. Saguna, nr 3, bl U5, cam 6
Tel: +40356 458 588
E-mail: office@hr-step-up.ro