Job expirat
Responsabilitatile de baza ale pozitiei:
- Deconturi angajati si colaboratori;
- Rapoarte financiare;
- Contracte de munca: verificare si prelucrare in REVISAL.
Detalii responsabilitati:
- Intocmire deconturi: corectarea celor gresite si transmiterea lor la timp catre contabilitate;
- Intocmire contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare a muncii;
- Introducerea in baza de date a tuturor iesirilor prin casa si banca;
- Introducerea in baza de date a tuturor facturilor catre clienti;
- Intocmirea ordinelor de plata ptr. toate facturile primite de la furnizori.
Principalele activitati:
- Verificarea deconturilor primite, corectarea lor si transmiterea catre contabilitate;
- Verificarea contractelor de munca primite de la colaboratori, intocmirea de contracte de munca, acte aditionale si decizii de incetare a muncii;
- Intocmirea unei baze de date cu toate iesirile catre colaboratori pe baza careia se urmaresc banii ce trebuie decontati de fiecare colaborator in parte;
- Intocmirea de ordine de plata pentru fiecare factura primita de la furnizori;
- Introducerea in calculator a tuturor facturilor catre clienti si sa intocmirea unei fise de cont pentru fiecare client in parte.
- Educatie: studii superioare in domeniul financiar-contabil;
- Cursuri/diplome/computer skils: Office; contabilitate;
- Experinta practica: minim un an;
- Calitati personale: minutios, devotat, rezistenta la efort indelungat.
“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)
Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.
Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.