Job expirat
Descrierea postului:
- administrarea biroului si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat, corespondenta
- mentinerea contactului cu clientii, telefonic
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- pregatirea analizelor si a rapoartelor
- efectuarea tranzactiilor financiare;
- Introducerea datelor si termenelor in program;
- Urmareste si verifica evolutia programarilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte
Candidatul ideal
- experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj;
- absolvent de studii superioare;
- abilitati de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp si de a respecta termene limita;
- cunostinte bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet
- limba germana scris/vorbit-nivel avansat - avantaj;
- pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces;
- spirit de echipa
-atmosfera de lucru placuta
-salarizare motivanta - se discuta si negociaza in urma interviului;
Laborator de Tehnica Dentara