24-10-2016 | EXPIRA LA 23-11-2016
Job expirat
Firma de distributie de produse de curatenie si igiena din Timisoara angajeaza Office Manager.
Atributiile principale ale viitoarei noastre colege sunt:
- preluarea comenzilor de la clienti si de la colegii din echipa de vanzari si facturarea acestora
- operarea zilnica in programul de contabilitate
- organizarea activitatilor logistice de livrare si aprovizionare
- contactarea telefonica a clientilor potentiali si atragerea acestora in portofoliul firmei
- mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii nostri
- urmarirea incasarilor si platilor.
- redactarea ofertelor comerciale pentru clientii nostri
- administrarea website-ului si a bazelor de date
- alte activitati specifice din domeniu
- experienta minima in relatii cu clienti sau vanzari
- dorinta de a incepe lucrul intr-o firma mica unde poate acumula multa experienta si poate avea realizari profesionale deosebite.
- experienta anterioare intr-o firma de distributie poate fi un avantaj
- disponibilitate pentru program sustinut si efort intelectual
- abilitatea de a stabili contacte noi, de a construi si mentine relatii bune cu partenerii nostrii de afaceri
- cunostinte foarte bune de contabilitate primara si operare PC- WINDOWS OFFICE
salariu fix si bonusuri in functie de realizarile personale si ala echipei de vanzari
Importator si distribuitor de echipamente,ustensile si consumabile de curatenie. Furnizor de solutii complete, servicii si consultanta in domeniul curateniei profesionale si igienei colective. Suntem parteneri ai unor producatori de renume din acest domeniu de activitate. Activam de putina vreme si in distributia de produse de larg consum(FMCG).