Job expirat
Asigura comunicarea cu administratia locala si autoritatile romane
Gestioneaza agenda si programul de intalniri ale managerului de departament
Gestioneaza comenzile, stocurile si relatia cu furnizorii de consumabile de birou
Organizeaza evenimente si intalniri
Organizeaza calatorii si deplasari in interes de serviciu (rezervari, cazare, transport etc)
Emite, claseaza si arhiveaza diferitele documente si dosare
Pregateste dosare de intalnire si procese verbale ale intalnirilor
Realizeaza traduceri scrise si orale
Gestioneaza cheltuielile de birou
Cunoaste si respecta valorile AUCHAN
Alte activitati de secretariat si receptie
Studii superioare
Cunoasterea limbii franceze nivel avansat -conditie OBLIGATORIE
Experienta intr-o functie similara
Cunostinte bune Word, Excel, Outlook, Power Point
Comunicare si capacitati de relationare
Rigurozitate si capacitate de organizare
Buna gestionare a prioritatilor
Adaptabilitate
Autonomie si initiativa
Diplomatie si buna capacitate de ascultare
Auchan este unul din lanturile comerciale cele mai importante la nivel mondial, cu magazine in 12 tari pe 3 continente si reunind mai mult de 210.000 de colaboratori. In cei peste 50 de ani de existenta, Auchan s-a dezvoltat continuu si a ramas fidel scopurilor si valorilor care au stat la baza crearii sale.
Daca iti doresti sa faci parte din echipa Auchan Romania, daca vrei sa lucrezi intr-un mediu civilizat si colegial, cu reale perspective de evolutie, te asteptam sa te alaturi echipei noastre.