Job expirat
Suntem o echipă de profesionişti cu peste 18 ani de activitate pe piaţa amenajărilor interioare din România. Valorile noastre sunt spiritul de echipă, grija faţă de client şi dezvoltarea profesională.
În calitate de membru al echipei noastre te vei ocupa de:
• Consilierea clienţilor la nivel de showroom şi furnizarea unor informaţii corecte şi complete asupra produselor comercializate
• Întocmirea documentelor necesare pentru finalizarea vânzării şi livrarea produselor
• Urmărirea derulării comenzii cu respectarea termenelor de livrare stabilite
• Cunoaşterea perfectă a tuturor produselor comercializate, a condiţiilor de acceptare şi lansare a comenzii, a condiţiilor de plată şi livrare
• Respectarea cu stricteţe a procedurilor, normelor şi reglementărilor interne cu privire la client
• Participarea la buna prezentare a magazinului din punct de vedere al ambientării produselor
Colegul pe care îl căutăm:
• Are experienţă relevantă în interacţiunea şi negocierea cu clienţii
• Deţine abilităţi de comunicare şi putere de convingere
• Are iniţiativă, perseverenţă, simţul detaliului şi al esteticului
• Are cunoştinţe şi experienţă în utilizarea pachetului Office
• Are experienţă în a lucra într-un sistem informatic (CRM)
• Are o atitudine pozitivă, entuziasm, orientare spre rezultat
• Deţine capacitate de lucru în echipă
• Cunoştinţele sau experienţa în domeniul amenajarilor interioare/artelor şi interesul către estetic reprezintă un avantaj
Oferta:
● Iţi oferim salariu competetiv pieţei din Timişoara
● Vei primi bonus lunar bazat pe rezultatele obţinute
● Vei avea o perioada de orientare şi training, în care să întelegi filosofia noastră şi cum să îţi faci jobul cât mai bine
● Vei participa la delegații şi târguri specifice domeniul de activitate, care vor contribui la dezvoltarea ta profesională
Așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: raluca.cioltea@leadupacademy.ro
Pentru mai multe detalii, ne poți apela la numărul de telefon: 0743 650 136