Job expirat
Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
Verifica, intocmeste si inregistreaza in sistemul informatic facturile catre clienti/ debite catre furnizori
Inregistrarea corecta si la zi a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.;
Inregistrarea si indosarierea facturilor si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre client;
Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa;
Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta;
Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile.
Solicită colegilor și partenerilor să aducă documente în cazul în care întârzie sosirea documentelor,
Studii medii; profil economic
Cunostinte contabilitate ( nu este necesara experienta )
Cunostinte MS Office
Abilitati de comunicare, planificare, organizare
Abilitati de concentrare si analiza, atentie distributiva si spirit de observatie