Job expirat
- contact zilnic cu clientii in scopul dezvoltarii rapoartelor cu clientii actuali si gasirea de noi clienti
- atingerea si depasirea target-elor periodice de vanzari
- analiza si raportarea datelor despre rezultatele vanzarii si incasarii pentru perioada anterioara
- cresterea volumului vanzarilor si a cotei pietii
- analiza, urmarirea concurentei si modificarea strategiei in functie de aceasta
- experienta doi ani ca director comercial
- experienta anterioara OBLIGATORIE in domeniul vanzarii detevi PVC, PPR, HDPE, tevi corugate
- studii superioare
- carnet de conducere categoria B
- cunoastere limbii engleze nivel mediu-avansat
- limba sarba reprezinta un avantaj
- cunostinte operare calculator (Windows si MS Office)
- stadiu militar satisfacut (in cazul candidatilor de sex masculin)
- dezvoltarea de relatii proactive, profesionale cu clientii
Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate