Job expirat
- Responsabil de intocmirea si verificarea corectitudinii inregistrarilor operatiunilor de casa,
- Intocmeste si inregistreaza deconturile de cheltuieli si ordinele de deplasare pentru angajatii companiei,
- Intocmeste situatia lunare privind achizitiile de bunuri in vederea generarii lunare a declaratiei 394 – privind achizitiile si livrarile
- Efectueaza platile si evidenta acestora;concilierea soldurilor cu clientii si furnizorii de marfa si servicii;
- Intocmeste situatia lunara a platilor furnizorilor interni si a scadentarului pentru BO emise
- Verifica la sf. lunii soldurile din registrele de casa(fizic) vs. evidenta program informatic contabilitate;
- Intocmeste balanta de verificare si bilantul contabil ( supravegheat )
- Participa la inventarele lunare/ anuale ale companiei
- Absolvent studii superioare cu licenta;
- Experienta intr-un post similar minimum 3 ani
- Cunostinte avansate de Microsoft Excel;
- Experienta de lucru in soft contabil
- Persoana responsabila, organizata, analitica si atenta la detalii;
- Capacitate de lucru sub presiune si de incadrare in termene scurte;
- Abilitati de comunicare
se discuta la interviu
Comert si service electrocasnice