Job expirat
- Coordoneaza activitatea angajatilor departamentului;
- Coordoneaza şi supraveghea activitatea de întreţinere a echipamentelor de producţie şi auxiliare şi de a asigura dotarea cu aparate de masura şi piesele de schimb necesare;
- Stabileste atribuţiile şi responsabilităţile personalului din subordine astfel încât activităţile specifice să îndeplinească în totalitate cerinţele de mentenanta preventiva;
- Asigurarea disponibilităţii utilajelor, prin intretinere preventiva, planifică şi asigură efectuarea reparaţiilor necesare;
- Monitorizeaza energia electrică si defineste actiuni corective la deviatii;
- Asigura respectarea cerinţelor normativelor specifice utilajelor aflate în exploatare;
- Repartizeaza pe locuri de muncă, personalul calificat corespunzător şi sarcinile care-i revin pentru realizarea programului de întreţinere/reparare stabilit;
- Stabileste necesarul de instruire pentru personalul din subordine;
- Realizeaza instructiuni de lucru specifice (plan intretinere, plan gresare etc);
- Aplică prevederile procedurilor de sistem şi instrucţiunile de lucru specifice;
- Concepe si implementeaza proiecte TPM pentru utilaje;
- Integritatea inventarului din dotare;
- Urmareste planul de lucru;
- Mentine relatia cu furnizorii;
- Realizeaza actiuni de remediere.
- Minim 2 ani de experienta pe o pozitie similara;
- Cunsotinte in domeniul electronicii si/sau automatizarii;
- Cunostinte de sisteme hidraulice si automatice;
- Cunsotinte PC (Word, Excel, Powerpoint, Email);
- Atitudine pozitiva si proactiva;
- Onest si responsabil.
- Pachet salarial motivant;
- Oportunitatea de dezvoltare profesionala si personala;
- Mediu de lucru profesionist si onest.
“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)
Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.
Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.