Job expirat
Clientul nostru este o companie germano-romana alcatuita dintr-o echipa de 250 de angajati care activeaza in domeniul serviciilor Call-center in Romania, Germania si Ucraina.
Responsabilitati:
- dezvoltarea si implementarea politicilor de personal;
- realizarea proceselor specifice recrutarii si selectiei de personal;
- evaluarea performantelor angajatilor;
- identificarea si definirea nevoilor de training;
- elaborarea de programe de motivare a angajatilor.
- studii superioare;
- experienta relevanta in domeniul Resurselor Umane;
- fluenta in limba engleza;
- permis de conducere cat. B.
- pachet salarial atractiv;
- oportunitate de dezvoltare intr-un mediu organizational profesionist.
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA UNEI ORGANIZATII. Va asteptam la sediile noastre din Sibiu, Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Arad!