Job expirat
Gestionarea zilnică a serviciilor de asistenta medicala la domiciliu
- Sa asigure conducerea și îndrumarea echipei de asistente medicale, pentru ca aceasta să ofere un serviciu de îngrijire de calitate, care să sprijine nevoile pacientilor
- Sa mentina și sa imbunatateasca operațiunile interne ale The Care Hub, astfel încât procesele și sistemele să fie clare și să se desfășoare în mod eficient
- Sa centralizeze cererile clienților și sa le aloce în mod eficient asistentului medical cel mai potrivit
- Sa se asigure că asistentii medicali sunt pe deplin implicați pentru a asigura furnizarea continuă a serviciilor
- Sa supravegheze și sa participe la furnizarea de servicii "de gardă" pentru echipă, asistentii medicali și clienți
- Să revizuiască și să dezvolte în mod regulat politicile și procedurile pentru a reflecta schimbările și pentru a fi la curent cu legislația în vigoare
- Să abordeze reclamațiile clienților sau ale asistentilor medicali și să ofere soluții în timp util la problemele ridicate
Controlul calității
- Sa evalueze în permanență calitatea serviciilor furnizate la domiciliul clienților. În acest sens, sa imbunatateasca sistemele utilizate pentru a măsura indicatorii de calitate, dezvoltând indicatori cheie de performanță care, la rândul lor, vor sprijini obiectivele de afaceri ale The Care Hub
- Sa masoare și sa raporteze performanța în raport cu indicatorii operaționali agreati, pentru a sprijini și ghida echipa în vederea îmbunătățirii continue. Sa utilizeze aceste date pentru a evidenția rezultatele și pentru a influența deciziile
Administrație
- Sa se asigure că există mecanisme eficiente de înregistrare și raportare a tuturor aspectelor activității
- Să asigure supravegherea cheltuielilor departamentului și să se asigure că proiectele se încadrează în bugetele convenite
- Sa verifice dacă informațiile pentru intocmirea facturilor clienților și salarizarea asistentilor medicali sunt corecte și oportune
Gestionarea echipei
- Sa identifice și sa dezvolte rolurile și responsabilitățile echipei pentru a susține dezvoltarea operațională
- Sa incurajeze indivizii și echipele să găsească propriile soluții și să își asume responsabilitatea pentru activitatea lor
- Sa formeze o unitate coerentă cu valori și direcții comune
- Sa evalueze echipa prin intermediul unui sistem formal de evaluare la intervale de 6 luni
- Sa coordoneze dezvoltarea personală și profesională, sa organizeze procesul de instruire al asistentilor medicali, si, dacă este cazul, sa fie responsabil de disciplina echipei
- Să mențină cunoștințele in domeniu și să pună în practică toate procedurile legale
Respectarea tuturor cerințelor legale
- Să asigure respectarea cerințelor Casei Naționale de Sănătate și ale ANMCS și să urmeze cerințele de aplicare a legii
- Elaborarea și îmbunătățirea politicilor și a reglementărilor interne pentru a îndeplini în mod eficient cerințele de reglementare
- Sprijinirea activității în dezvoltarea de noi servicii licențiate și respectarea criteriilor naționale (de ex.: asistență medicală in orase noi etc.)
- Respectarea unui cod de etică strict și protejarea permanentă a oricăror informații confidențiale
Dezvoltarea afacerii
- Să-și asume responsabilitatea pentru realizarea obiectivelor de afaceri agreate
- Să se asigure că planul de afaceri și obiectivele sale sunt înțelese, realizate și monitorizate de către intreaga echipa de asistenti medicali
Calificari
- Licentiat in medicină, medic specialist
- Cunoașterea limbii engleze
Experiență
- Experiență profesională: minim 2 ani de experiență în calitate de medic specialist
- Experiență in evaluarea și dezvoltarea echipelor
- Experiență de lucru cu planificarea personalului
- Experiență de gestionare a unui serviciu orientat către client
- Experiență în gestionarea bugetelor și a informațiilor financiare (opțional)
Competențe:
- Energic, entuziast și foarte motivat
- Capabil să lucreze eficient sub presiune, gestionând în același timp un volum de muncă variat
- Capabil să organizeze activitatea, să motiveze și să conducă eficient personalul
- Bun comunicator, cu abilități excelente de prezentare
- O persoană cu o bună cunoaștere a domeniului de activitate
- O persoană cu bune competențe generale în domeniul IT
Laptop și telefon mobil
Regim de lucru flexibil
Pachet atractiv de beneficii
Din 2019, The Care Hub conectează familiile ce caută ingrijitori de incredere cu doamne cu experiență și verificate riguros, astfel incat ingrijirea celor dragi să devină ușoară, fără stres și sigură.
Serviciile noastre sunt certificate, ușor de rezervat și monitorizat, chiar și de la distanță, și acoperă toate nevoile de ingrijire.
Credem că priceperea și ințelepciunea oamenilor in varstă pot fi oferite, cu grijă și drag, intregii comunități. Scopul nostru este de a oferi oportunități de muncă demnă doamnelor și domnilor de varstă mijlocie sau pensionați care iși doresc o viață activă și un venit suplimentar.