Packaging Purchaser

MAHLE Componente de Motor

20-08-2015 | EXPIRA LA 19-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Mentine relatia cu furnizorii de ambalaje;
- Plaseaza si urmareste comenzile catre furnizori/clienti in vederea asigurarii fluxului de materiale de impachetare, conform planului de productie;
- Asigura acuratetea stocurilor de ambalaje (comanda, inregistreaza intrari, iesiri, balante) vs. sistemul SAP;
- Cere cotatii pentru proiectele noi, pe parte de packaging ;
- Efectueaza rapoarte cost-beneficiu;
- Asigura si coordoneaza desfasurarea activitatilor de transport;
- Intretine datele in sistemul SAP (parametri sistem, conditii comerciale, formulare, preturi de achizitii, instructiuni impachetare, etc.).


CERINTE

- Experienta in logistica
- Limba Engleza - nivel avansat (necesar)
- Limba Germana - nivel mediu (avantaj)
- Abilitate de a lucra intr-o echipa dinamica
- Dornic/a de a invata lucruri noi
- Focus pe imbunatatirea continua a proceselor


DESCRIEREA FIRMEI

Un angajator. Multe soluții inovative în cea mai mare arie de domenii. Ca partener de dezvoltare, de top la nivel mondial, pentru industria automotive si a motorizării, MAHLE oferă sisteme unice de competență în domeniile sistemelor de motor, filtrării, electricii/mecatronicii și a managementului termal. În industria echipamentelor originale, MAHLE oferă soluții inovative pentru domeniile automobilelor, vehiculelor comerciale, mașinăriilor și a altor aplicații industriale. Divizia Aftermarket deservește piața de piese de schimb independente cu produse MAHLE cu aceeași calitate a echipamentelor originale.

MAHLE are prezență locală în toate piețele importante din lume. In 2015, se estimează că cei 75.000 de angajati din aproximativ 170 de locații de producție vor genera vânzări de aproximativ 11,5 miliarde de euro. În 13 centre majore de cercetare și dezvoltare din Germania, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, China, Brazilia și India, peste 5.000 de ingineri și tehnicieni de dezvoltare contribuie la concepte, produse și sisteme inovative.