Job expirat
- Promoveaza si comercializeaza produsele firmei, tuturor clientilor;
- Ofera consultanta tehnica pentru produsele vandute;
- Pastreaza si imbunatateste relatiile cu clientii existenti sau potentiali (corespondenta, convorbiri telefonice, deplasari pentru preluari comenzi, oferte expediere mostre, negociere preturi in limitele acordate de directorul comercial, primire si raspuns reclamatii, asistenta post-vanzare).
- Pune la dispozitia directorului comercial la fiecare inceput de luna sau la cererea acestuia, statistici comerciale (vanzari valorice si cantitative, top client, etc);
- Intocmeste contracte comerciale pentru clientii directi cu supervizarea juristului si a directorului comercial. Urmareste derularea contractelor (respectarea clauzelor contractuale) respective, opereaza modificari periodice (prelungiri, modificari clauze);
- Intocmeste rapoarte de deplasari complete cu toate informatiile culese pe parcursul deplasarii, face verificari referitoare la activitatile clientilor, bonitatea acestora, informeaza conducerea si le mentioneaza in baza de date client (dosar client);
- Actualizeaza baza de date cu clienti pe baza informatiilor culese personal sau primite de la colaboratori (rapoarte de delegatie sau alte forme);
- Participa la elaborarea bugetului de vanzari si verifica realizarea lui;
- Verifica periodic bugetul de cheltuieli comerciale prevazute;
- Propune participarea la targuri si expozitii, participa la pregatirea lor si participa efectiv la targuri si expozitii;
- Propune cuprinderea in programul de cercetare, proiectare sau reproiectare a unor produse solicitate pe piata, ocazional participa la intalniri cu birouri de proiectare si arhitecti;
- Cauta noi domenii de utilizare pentru produsele existente;
- Se informeaza asupra evolutiei concurentei si transmite conducerii aceste informatii;
- Contacteaza clientii datornici, pentru recuperarea debitelor cu ocazia unor deplasari si la semnalarea colaboratorilor;
- Studiaza corelatia preturilor si consecintele acestora asupra vanzarilor;
- Evalueaza metodele actuale de vanzare si propune noi metode de vanzare (daca este cazul);
- Studii medii/superioare, preferabil domeniul constructiilor
- Experienta in vanzari B2B (firme de productie) minim 2 ani de zile
- Reprezinta avantaj experienta in domeniul materialelor sau accesoriilor pentru produse industriale, constructii, mobile sau textile;
- Permis de conducere categoria B;
- Cunostinte bune de limba engleza;
- Cunostinte foarte bune de operare PC, cunoasterea unui program tip ERP reprezinta un avantaj;
- Bune abilitati de comunicare, negociere, diplomatie;
- Persoana persuasiva, orientata spre intelegerea si solutionarea rapida a cerintelor clientului
- Salariul fix
- Masina, laptop, telefon mobil
- Bonusare in functie de realizari/targete dupa o perioada de 6 luni
Step UP Professional HR Services este o firma cu experienta in servicii de resurse umane, cu accent pe recrutarea si selectia de resurse umane adaptata cerintelor specifice ale clientilor.
Postul descris anterior este disponibil la unul dintre clientii companiei noastre