Job expirat
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI
- Coordoneaza activitatea serviciilor postale cu urmarirea atingerii obiectivelor specifice ale fiecarei activitati;
- Coordoneaza, supervizeaza si controleaza activitatea distribuitorilor fiind in permanent contact cu acestia, in vederea alimentarii lor in teren;
- Centralizeaza rapoartele de distributie;
- Participa la procesul de recrutare si instruire a noilor prestatori;
- Planifica la nivel de detaliu prestarea distributiei din zona alocata de catre superiorul direct;
- Planifica utilizarea resurselor din subordine.
Candidatul ideal
CERINTE
- Permis conducere categoria B;
- Cunostinte obligatorii de operare PC (Microsoft Windows, Office, Excel, Access);
- Abilitati bune de coordonare, comunicare si planificare;
- Rezistenta la stres si disponibilitate pentru program de lucru prelungit sunt alte puncte forte ale candidatului.
BENEFICII
- Salariu;
- Bonuri de masa;
- Telefon de serviciu;
- Asigurare medicala privata
Compania desfasoară activităţi de distribuţie de materiale publicitare şi curierat.