Job expirat
• Organizarea activitatii de resurse umane
• Crearea si imbunatatirea proceselor si procedurilor de resurse umane
• Activitati de administrare de personal: contracte, adeverinte, REVISAL etc.
• Derularea de procese de recrutare si selectie in diferite locatii din tara
• Gestionarea si mentinerea relatiilor cu candidatii si angajatii interni
• Implicarea activa in imbunatirea continua a activitatii companiei.
• Persoana cu initiativa, flexibila, ordonata
• Foarte bune abilitati de organizare si planificare
• Atitudine pozitiva si optimista
• Cunostinte de limba engleza nivel mediu
• Cunostinte de baza in Excel, Word, Outlook.
• Posibilitate de dezvoltare profesionala (initiere cu ajutorul unui consultant professional)
• Echipa de lucru dinamica si tanara
Step UP Professional HR Services este o firma cu experienta in servicii de resurse umane, cu accent pe recrutarea si selectia de resurse umane adaptata cerintelor specifice ale clientilor.
Postul descris anterior este disponibil la unul dintre clientii companiei noastre