Specialist Suport Operatiuni (determinat 1 an)

UPC Romania S.A.

14-10-2014 | EXPIRA LA 13-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Ofera suport departamentului Operatiuni Clienti in vederea desfasurarii eficiente a activitatii acestuia (gestiune corespondenta, inregistrare documente, elaborare diverse situatii si rapoarte conform cerintelor etc);
• Initiaza si urmareste toate procesele legate de achizitii in departamentul Operatiuni Clienti: chirii, energie electrica, retea, cheltuieli achizitii.
• Intocmeste dovezi de receptie si realizeaza formularele pentru deconturi cheltuieli; initiaza CAF-uri pentru contracte chirii, achizitii, urmareste evolutia si respectarea contractelor in vigoare;
• Centralizeaza informatiile primite din regiune; actualizeaza rapoartele periodice, specifice departamentului Operatiuni Clienti;
• Ofera suport si transmite informatii catre coordonatori - respectiv asigura acces la anumite documente, rapoarte, arhive, in functie de cerintele acestora;
• Completeaza Registrul Regional Intrari-Iesiri a documentelor, conform legii;


CERINTE

• Experienta anterioara de minim 1 an pe un post cu responsabilitati administrative si de secretariat
• Cunostinte foarte bune de lucru cu calculatorul, in special pachetul MS Office
• Cunostinte limba engleza nivel mediu
• Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva
• Buna organizare, atentie la detalii


BENEFICII OFERITE

Angajarea se va face pe o perioada determinata de 1 an.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.