Supervisor Vanzari Zonale, Segment Corporate - Timis

ROMTELECOM

23-07-2014 | EXPIRA LA 22-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvolta, evalueaza si implementează după aprobare strategiile de vanzari sub-regionale şi recomandă planuri de acţiune adecvate, în conformitate cu planul de afaceri şi obiectivele de vânzări cu scopul de a contribui la îndeplinirea strategiei de vânzări a companiei pentru toate canalele directe de servicii integrate;
Este responsabil de administrarea activităţilor de vânzări din cadrul sub-regiunii, cu scopul de a sprijini dezvoltarea portofoliului de clienţi, realizarea obiectivelor de loializare şi maximizarea acoperirii pieţei.
Reprezintă compania în toate problemele comerciale existente la nivel sub-regional şi menţine un nivel ridicat de contact cu clienţii, agenţiile şi autorităţile guvernamentale locale şi comunitatea de afaceri în general, în vederea dezvoltării şi îmbunătăţirii relaţiilor de afaceri;
Participa la elaborarea şi/sau revizurea de politici şi proceduri pentru toate funcţiunile implicate în vânzările de servicii către segmentul corporate, pentru a asigura integrarea şi buna funcţionare a acestora cu scopul de a furniza servicii integrate fix-mobil de calitate;
Analizează activitatea, rapoartele de vânzări şi alte date pentru a măsura productivitatea şi nivelul de îndeplinire al obiectivelor departamentului, identifica zonele care necesită programe de îmbunătăţire şi dezvoltare sau reducere a costurilor;
Monitorizeaza cantitativ si calitativ realizarea obiectivelor de vanzari stabilite pentru echipasa;
Este responsabil cu imbunatatirea abilitatilor de vanzare ale subalternilor;
Furnizeaza periodic rapoarte cu rezultatele intregii activitati de vanzari cat si rapoarte la cerere.


CERINTE

Studii superioare (licenţa) de preferat în unul dintre domeniile: tehnic (electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică) sau economic/ financiar/juridic;
Studiile postuniversitare in management constituie un avantaj.
Minim 5 ani de experienţă în vânzări business; .
Experienţă managerială de minim 1 an.
Gandire antreprenoriala si comerciala;
Excelente abilitati de lucru cu oamenii;
Foarte bune abilitati de conducere si supervizare;
Foarte buna capacitate de convingere si influentare;
Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
Cunoştinţe temeinice ale produselor şi serviciilor de telecomunicaţii;
Buna cunoastere a tehnicilor de vânzare;
Orientare catre rezultate;
Orientare catre clienti;
Proactivitate, adaptabilitate;
Foarte bune abilităţi de comunicare;
Foarte bune abilitati de negociere;
Cunoştinţe de limba engleză- nivel avansat;
Bune cunoştinţe de operare PC;
Disponibilitate de a călători;
Permis de conducere categoria B (fără incidente).


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...