Responsabil depozit si achizitii

Step Up Professional HR Services

09-01-2012 | EXPIRA LA 08-02-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Menţinerea fluxului de informaţii şi de materiale în functie de client şi de aprovizionarea externă.
- Expedierea comenzilor clientilor
- Monitorizarea nivelului stocurilor si a necesarului pentru productie
- Masurarea conformitatii privind cantitatile si termenele de livrare.
- Controlarea centrelor de aprovizionare externe
- Monitorizarea datelor de livrare, a expedierii si a facturarii pentru produsele finite in timp optim.
- Coordonarea echipei


CERINTE

- Studii superioare
- Minim 3 ani experienta in logistica (achizitii) sau in pozitii similare (relatii cu clientii/furnizorii)
- Orientare catre calitate si client
- Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word)
- Experienta de lucru cu SAP
- Cunostinte avansate de limba Engleza (Germana e un avantaj)
- Organizat, dinamic si motivat


DESCRIEREA FIRMEI

“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)



Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.

Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.


Step Up Professional HR Services

A. Saguna, nr 3, bl U5, cam 6

Tel: +40356 458 588
E-mail: office@hr-step-up.ro