Job expirat
-coordonarea intregii activitati a pensiunii;
-optimizarea permanenta a serviciilor hoteliere oferite, astfel incat sa fie respectate standardele calitative asumate;
-monitorizarea cheltuielilor si respectarea bugetului alocat;
-supravegherea activitatii de aprovizionare cu produse alimentare si nealimentare;
-managementul resurselor umane existente;
-coordonarea organizarii evenimentelor speciale si festive;
-urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor.
-stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale.
-prospectarea pietei de profil in vederea imbunatatirii continue a serviciilor, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate.
-raspunde pentru desfasurarea si finalizarea cu succes a contractelor turistice alocate.
-raspunde pentru administrarea bugetului, aprovizionarea eficienta a pensiunii, evidenta si administrarea personalului aflat in subordine.
Companie situata printre cele de varf in zona in domeniul de activitate declarat.