contabil sef

S.C. ECOVOL S.A

17-02-2014 | EXPIRA LA 19-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Organizeaza, indruma, controleaza si raspunde la desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar - contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
Asigura organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si cu normele sau reglementarile interne ale societatii;
Urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudentei, permanentei metodelor, continuitatii activitatii, independentei exeritiului, intangibilitatii bilantului de deschidere;
Organizeaza si coordoneaza controlul financiar preventiv, stabilind operatiunile si documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum si persoanele care exercita acest control;
Organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatealor, contabilitatea angajamentelor si a altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
Organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
Verifica respectarea discipinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunilor in numerar, efectuand personal sau prin alta persoana imputernicita, cel putin lunar si inopinant controlul casieriei, atat sub aspectul existentei faptice a valorilor banesti cat si sub aspectul securitatii acestora;
Asigura desfasurarea activitatilor specifice de salarizare ( intocmeste state de plata, declaratii lunare, concedii medicale);
Intocmeste lunar declaratiile salariale si le transmite institutiilor la termenele stabilite de lege;
Intocmeste analize de cost sau alte rapoarte;
etc


CERINTE

Aptitudini si abilitati necesare:
-capacitate de a identifica corect problemele si de a decide solutii viabile;
-capacitatea de a lucra cu oamenii, initiativa, rezistenta, conduita morala;
-cunoasterea sistemului de operare Microsoft Office(word, excel),Internet si a programelor de contabilitate;
- seriozitate, corectitudine;


DESCRIEREA FIRMEI

S.C. ECOVOL S.A. este o societate de prestari servicii salubritate.