Job expirat
Asigură interfața cu clienții, preia corespondenţa, asigură preluarea comenzilor telefonice şi comunicarea acestora către Responsabili Revizii şi Verificări şi asigură gestiunea bunurilor încredinţate.
Responsabilităţi administrative:
• Preia corespondenţa scrisă sau electronică şi o distribuie destinatarilor;
• Preia apelurile telefonice, înregistrează solicitările clienţilor şi le comunică Responsabililor Revizii şi Verificări din a căror arie de activitate provin în scopul soluţionării acestora;
• Preia solicitări de la echipele din teren cu privire la serviciile scadente pentru care clienlţii nu se regăsesc pe listele primite;
• Preia de la RRV şi predă la operatori, pe bază de proces verbal, Fişele de operaţiuni;
• Centralizează pontajele şi documentele justificative şi le prezintă pentru semnătură şefului de centru;
• Asigură transmiterea, în termen, a documentelor pentru calcul drepturi salariale la Serviciul Resurse Umane;
• Arhivarea conform reglementărilor în vigoare;
• Preia informatiile legate de schimbarile organizatorice, procesele noi, noile proceduri si instructiuni privind sarcinile operationale in vederea distribuirii acestora managementului centrului de servicii tehnice clienti;
• Intocmeste lunar comenzi pentru produse de papetarie si birotica;
Responsabilităţi pentru gestiune:
• Participă personal la recepţia cantitativă şi calitativă a mărfurilor/ produselor şi semnează avizul de însoţire al acestora ;
• Pregăteşte şi verifică spaţiile de depozitare pentru produsele recepţionate şi asigură depozitarea lor în condiţii corespunzătoare, pe grupe de sortimente;
• Ţine evidenţa zilnică a cantităţilor de produse intrate-ieşite din stoc, completează bonurile de transfer;
• Verifică şi stabileşte zilnic la începutul şi la sfârşitul programului, stocurile de produse din gestiunea sa;
• Prezintă şefului de centru, în timp real date despre orice degradare sau deficienţă constatată la produsele din gestiune şi întocmeşte documentele specifice;
• Eliberează mărfurile din gestiune numai pe baza de documente şi în limita cantităţilor specificate în documente;
• Completează zilnic evidenţele tehnico-operative ale gestiunii cu toate datele solicitate în formulare şi transmite săptămânal toate documentele către Serviciul financiar contabilitate;
• Intocmeste anual propunerile de casare la mijloace fixe si obiecte de inventar, cu documentatiile aferente;
• Ţine evidenţa la zi a acordării echipamentului individual;
• Intocmeste necesarul anual ( sau la cerere ) pentru echipamentul individual de protecţie, pe mărimi;
Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, o companie prestigioasa din domeniul serviciilor energetice și de întreținere – revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz și verificări tehnice periodice, SEA Complet: Functionar Tehnic
Pentru orasul: Zalau
Candidatul ideal:
• Educatia necesară: studii medii sau superioare
• Experienţă practică necesară: minim 1 an;
• Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
• Abilităţi de comunicare şi relaţionare interpersonală;
• Acurateţe în prelucrarea informaţiilor;
• Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor;
• Corectitudine in relatiile de muncă;
*Vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.
ADECCO RESURSE UMANE SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4
Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037
Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei
Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005
Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005
Nr. Operator Date Personale: 15866
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro
ADECCO ROMANIA SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 3
Nr. ORCB J40/4467/2000, CUI RO 13002186
Capital social subscris si varsat: 360.575 Lei
Nr. Operator Date Personale: 15862
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro
BUCURESTI (HQ)- Doctor Iacob Felix Nr. 28, Sector 1, Tel.: 021/300 35 46; e-mail: recrutare@adecco.ro
ARAD - Mihai Eminescu nr. 45, Tel: 0257 / 281 147; E-mail: arad@adecco.ro
BRASOV - Str Petru Rares Nr 10; Tel.: 0040 - 372/70.57.95; e-mail: brasov@adecco.ro
CLUJ - Str. Vasile Lupu Nr 36 , Tel: 0264/ 406 234; e-mail: cluj@adecco.ro
IASI - Bld. Tutora Nr. 4, bl. B4 scara D, Tel: 0232 / 206 120; e-mail: iasi@adecco.ro
ORADEA - Str. Tudor Vladimirescu Nr 26; Tel.: 0040 - 727 735 160 e-mail: oradea@adecco.ro
PITESTI - Str. Fratii Golesti Nr. 57, etaj 2; Tel: 0248 / 612 303; e-mail: pitesti@adecco.ro
PLOIESTI - Str Mercurului Nr 1, Tel: 0244/ 519 320; e-mail: ploiesti@adecco.ro
SIBIU - Str. Vasile Milea Nr 11, Ap 57, Tel: 0269 / 206 450; e-mail: sibiu@adecco.ro
TIMISOARA - Str. Popa Sapca Nr. 12 tel: 0256/ 432 211; e-mail: timisoara@adecco.ro