REFERENT MARKETING - ZALAU

Human Rent Romania S.R.L.

23-06-2008 | EXPIRA LA 29-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Human Rent Romania recruteaza REFERENT MARKETING pentru firma de hidroizolatii din Zalau !

Responsabilitati:
• Evalueaza si propune imbunatatiri pentru vanzarea marcii Prelasti
• Propune si implementeaza campanii promotionale, concepe materiale publicitare
• Analizeaza ofertele publicitare si identifica cele mai eficiente forme de promovare
• Colaboreaza cu agentiile de publicitate in vederea promovarii imagini companiei
• Analizeaza oportunitatile de dezvoltare pe diferite segmente de activitate


CERINTE

Cerinte:

• Avantaj: studii superioare finalizate in domeniul economic- marketing sau experienta pe un post similar
• Avantaj: cunoasterea limbii maghiare !
• Creativitate, flexibilitate, abilitati foarte bune de comunicare, lucru in echipa
• Cunoasterea tehnicilor comerciale / marketing
• Cunostinte operare PC ( MS Office, Internet)
• Cunostinte limba engleza


BENEFICII OFERITE

Oferta (bonusuri, beneficii):


Oferta:
• pachet salarial motivant
• oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu de lucru profesionist ¿i competitiv

Asteptam CV-uri pe resurse.umane@humanrent.ro !


DESCRIEREA FIRMEI

HUMAN RENT ROMANIA S.R.L face parte din grupul multinational Human Rent cu sedii in Ungaria, Cehia, Slovacia si respectiv Romania. Are un numar de peste 6000 de angajati avand un rol dominant pe piata fortei de munca din Europa Centrala in domeniul recrutarii, plasarii fortei de munca temporara si permanenta.
Human Rent are o gama de servicii cat mai ample in domeniul resurselor umane. Sunt elaborate sisteme de module din care viitorii nostri parteneri pot sa-si aleaga solutia ideala:
- Consultanta si management in domeniul resurselor umane;
- Leasing forta de munca;
- Intermediere forta de munca;
- Organizarea cursurilor de limbi straine;
- Training de personal
Dezvoltarea sa dinamica si succesul ei se datoreaza in primul rand faptului ca necesitatile partenerilor de afaceri sunt satisfacute intr-un timp cat mai scurt si intr-un mod profesionist.