ARTICOLE

Cum sa scrii un anunt de angajare pentru postul de Benefits Manager

Cum sa scrii un anunt de angajare pentru postul de Benefits Manager

Nu ai experinta in crearea de anunturi de angajare, dar iti doresti sa scrii cel mai bun anunt? Invata cum sa scrii un anunt pentru postul de Benefits Manager.

Rolul si importanta unui Benefits Manager

Un Benefits Manager (sau Manager de Beneficii) se ocupa cu gestionarea programului de beneficii si compensatii salariale al angajatilor unei companii. Aceste programe nu includ doar pachetul salarial al angajatilor, ci si alte beneficii precum: planuri de pensionare, politica de concedii, asigurari medicale de sanatate, de handicap si chiar asigurari de viata. Mai mult, Managerul de Beneficii trebuie sa fie mereu la curent cu schimbarile care apar in legislatia muncii.
De asemenea, un Benefits Manager are rolul de a ajuta la crearea unei cereri de locuri de munca in cadrul companiei, care sa atraga candidatii calificati pentru posturile respective.

Model de anunt de angajare pentru Benefits Manager

Acum ca am aflat care este importanta si rolul unui Benefits Manager, putem scrie un anunt de angajare. Iata ce responsabilitati are acesta si ce trebuie sa stie sa faca.

Responsabilitatile unui Benefits Manager:

Mentine programe de compensare si securitate a veniturilor prin evaluarea, recomandarea si administrarea programelor de beneficii pentru angajati.

Cerinte:

• Recomanda programe salariale si de beneficii conducerii studiind cerintele angajatilor si tendintele pietei.
• Sprijina luarea deciziilor de catre management prin analizarea optiunilor de beneficii si prin estimarea costurilor viitoare.
• Identifica optiunile de beneficii prin studierea pietei si obtinerea de sfaturi de la consultanti.
• Respecta cerintele legale locale si europene prin studierea legislatiei existente si fiind la curent cu schimbarile care au loc pe parcurs si se asigura ca acestea sunt respectate.
• Informarea managementului asupra actiunilor necesare in functie de schimbarile aparute in legislatie.
• Informarea angajatilor cu privire la schimbarile aparute.
• Mentine evidenta beneficiilor acordate angajatilor prin dezvoltarea de sisteme de evidenta.
• Rezolva problemele si raspunde intrebarilor angajatilor prin interpretarea politicilor si procedurilor privind acordarea beneficiilor.
• Se ocupa de recrutarea, selectarea si instruirea noilor angajati, dar si de fidelizarea vechilor angajati.
• Atinge obiectivele financiare prin pregatirea bugetelor operationale pentru salarii si beneficii pentru fiecare departament.
• Pregateste rapoarte speciale prin colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor si tendintelor.

Competente si calificari:

Analizarea informatiilor, abilitati financiare, structura compensatiilor si a salariilor, strategii de rezolvarea conflictelor, o buna clasificarea angajatilor in functie de competente, cunoasterea legii muncii, fidelizarea angajatilor.

Beneficii oferite:

• Salariu motivant (in functie de cunostinte si experienta).
• Stabilitate, mediu de lucru placut si o atmosfera relaxata.
Desigur, poti enumara orice alte beneficii le oferi angajatilor.
Descrierea companiei
La final se cere o scurta descriere a companiei, astfel incat viitorul angajat sa stie pentru cine urmeaza sa lucreze.