Compania ta are nevoie de un Manager de Securitate? Primul pas in gasirea unui candidat ideal este redactarea unui anunt de angajare atractiv. Afla care sunt responsabilitatile unui Manager de Securitate si scrie un anunt care sa atraga cei mai buni candidati.
Rolul si importanta unui Manager de Securitate
Un Manager de Securitate elaboreaza si implementeaza politici, protocoale si proceduri de securitate. In plus, se ocupa de recrutarea, instruirea si supravegherea ofiterilor si gardienilor de securitate, dar si de controlul bugetelor pentru operatiunile de securitate si monotorizarea cheltuielilor.
Model de anunt de angajare pentru Manager de Securitate
Acum ca ai aflat care este rolul si importanta unui Manager de Securitate poti scrie un anunt de angajare atractiv.
Responsabilitatile unui Manager de Securitate:
Cerinte:
Realizeaza obiectivele resurselor umane de securitate prin: recrutarea, selectia, orientarea, instruirea, disciplinarea si consilierea angajatilor; le comunica angajatilor asteptarile profesionale.
Planifica, monitorizeaza, evalueaza si revizuieste contributiile angajatilor la locul de munca.
Se ocupa de planificarea si revizuirea actiunilor de compensare si impune politici si proceduri pentru acordarea acestora.
Realizeaza obiectivele operationale de securitate ale sistemului, contribuie cu informatii si recomandari pentru planurile strategice si pentru revizuiri.
Pregateste si completeaza planurile de actiune si implementeaza standardele de productie, productivitate, calitate si servicii pentru clienti.
Se ocupa de rezolvarea problemelor, finalizarea auditurilor, identificarea tendintelor si determinarea imbunatatirilor sistemului.
Respecta obiectivele financiare ale sistemului de securitate prin respectarea cerintelor.
Se ocupa de pregatirea unui buget anual, programarea cheltuielilor, analizarea variatiilor financiare si initierea actiunilor corective.
Protejeaza resursele informatice prin dezvoltarea de strategii de securitate. De asemenea, se asigura de controlul, monitorizarea, evaluarea si gestionarea sistemelor de securitate.
Stabileste sisteme de pregatire si instruieste personalul cum sa actioneze in cazul unor dezastre si efectueaza frecvent teste in vederea respectarii acestora de catre angajati.
Dezvolta gradul de constientizare a importantei securitatii prin directionarea programelor de orientare si de formare si prin consilierea clientilor.
Anunta managementul superior despre identificarea problemelor critice de securitate, recomandand solutii de reducere a riscurilor.
Competente si calificari:
Cunostinte privind securitatea informatiilor, securitatea retelelor, managementul calitatii, managementul tehnic, monitorizarea cheltuielilor bugetare, planificarea strategica, supraveghere, luarea deciziilor, rezolvarea problemelor, analizarea informatiilor.
Beneficii oferite:
Salariu motivant (in functie de cunostinte si experienta). Stabilitate, mediu de lucru placut si o atmosfera relaxata.
Desigur, poti enumara orice alte beneficii le oferi angajatilor.
Descrierea companiei
La final se cere o scurta descriere a companiei, astfel incat viitorul angajat sa stie pentru cine urmeaza sa lucreze.