Angajatorul model este mai mult decat un sef. Acesta stie cum sa-i faca pe angajati sa se simta confortabil la locul de munca, ii ajuta sa creasca si sa faca performanta in domeniul lor de activitate si le ofera intotdeauna feedback constructiv.
Angajatorul model stie ca viitorul companiei depinde de gradul de fericire al angajatilor. La fel si retinerea angajatilor buni in cadrul companiei. Iata asadar, care sunt calitatile angajatorului model! Tu le ai?
1. Siguranta la locul de munca
Siguranta la locul de munca este foarte importanta pentru orice angajat. Faptul ca acestia nu se tem ca isi pot pierde locul de munca si ca au un salariu sigur este un criteriu important atat pentru angajator cat si pentru binele companiei. In acest fel eviti sa pierzi angajatii buni, care aduc profit companiei.
2. Autoritatea si mediul inconjurator
Angajatorii sunt responsabili cu luarea deciziilor. Acestia sunt cei care dau directiile departamentelor. Tot acestia sunt reponsabili pentru acordarea de feedback intr-un mod creativ.
3. Respect
Respectul acordat angajatilor este foarte important. Acestia trebuie sa se simta bine la locul de munca si nu pusi la zid. Atunci cand fac o greseala, angajatorii model ii ajuta sa inteleaga de ce este important sa nu o mai repete, ii indruma pentru a repara greseala si nu le ofera morala intr-un mod discriminatoriu sau, mai rau, violent.
4. Posibilitatea de a creste
Angajatorii model le ofera angajatilor posibilitatea de a creste si de a fi promovati. Este un lucru des practicat de companiile de succes care nu vor sa-si piarda angajatii buni. Pentru a-i tine aproape le ofera mariri de salariu, bonusuri si, daca este cazul, posibilitatea de a avansa in post.
5. Acces la informatii
Orice angajat model are nevoie de acces la informatii. Doar in acest fel se poate dezvolta si poate ajunge mai bun in ceea ce face,actiunile lui aducand un plus veniturilor companiei. De aceea cursurile de aprofundare a studiilor sunt un beneficiu atat pentru companie cat si pentru angajati, iar angajatorii model stiu acest lucru.
6. Interactiune pozitiva cu intreaga echipa
Modul in care personalul se comporta la locul de munca este atribuit tot conducerii. Cu cat angajatorii stiu cum sa faca departamentele sa comunice bine intre ele cu atat angajatii se vor simti mai bine la locul de munca, vor fi mai productivi , lucru care duce la cresterea veniturilor salariale.
7. Echilibru intre viata personala si cea profesionala
Oferirea posibilitatii de a avea un echilibru intre viata personala si cea profesionala este un atu sustinut de companii, deoarece in acest fel nu risca sa-si piarda angajatii buni care pun pret pe acest detaliu important.
8. Aprecierea angajatilor
Angajatorii model acorda intotdeauna feedback, nu numai in situatiile negative. Oferirea de feedback pozitiv este important pentru bunastarea angajatilor si pentru cresterea productivitatii. In momentul in care angajatii nu se simt apreciati la adevarata valoare vor incepe sa migreze catre alte companii.
Te regasesti in descrierile de mai sus? Seful tau te apreciaza la adevarata ta valoare si stie cand sa te incurajeze sau sa te laude pentru efortul depus? Daca nu, nu strica sa arunci un ochi pe lista de anunturi de angajare de pe MyJob.ro