Intr-o zi obisnuita de lucru, ajung la biroul meu situat in apropiere de Piata Victoriei la ora 9. Pana la 9:30 imi organizez ce am de facut in ziua respectiva, comunic cu managerul meu ce mi-am planificat, apoi incep sa rezolv solicitarile in ordinea importantei si a urgentei: am mai multe companii in portofoliu iar reprezentantii lor au datele mele de contact, astfel incat ma pot suna pe mobilul de serviciu sau imi pot trimite email. Unii dintre ei aleg sa vina la sediu cu documentele, altii mi le ofera electronic.
Lucrurile pe care le am de facut sunt comune: inregistrarea tuturor documentelor primite de la clienti, inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, verificarea si ajustarea balantei de verificare lunare, intocmirea tuturor declaratiilor lunare/trimestriale, arhivarea declaratiilor, registre, situatii financiare anuale, rapoarte la cerere. O parte dintre companiile din portofoliu meu au si salariati, astfel incat, in fiecare zi, ma coordonez cu echipa de Resurse Umane a Grupului.
Informatia este centralizata si stocata in mod securizat, astfel incat imi vine usor sa o gasesc. De asemenea, echipa mea beneficiaza de cateva instrumente care imi fac viata mai usoara: remindere automate atunci cand ceva se apropie de expirare, notificari automate catre clienti, acces direct in SPV cu ajutorul unui robot. Importul automat al facturilor si al extraselor de cont in softurile de contabilitate este in curs de testare de catre Managerul IT al companiei, astfel incat sa reduc timpul introducerii documentelor - si sa dedic, in schimb, mai mult timp partii de analiza, de documentare privind noutatile fiscale, ca sa imi pot ajuta clientii si mai bine.
Daca prefer sa am doar clienti romani, o pot face - insa adevaratul potential al lucrului in cadrul echipei Grupului Expert Consulting (GEC) provine din oportunitatea de a lucra cu clienti straini. GEC este membru intr-o retea de contabilitate celebra in lume, fiind a treia cea mai mare retea globala de firme independente de contabilitate, avand cartierul general in SUA si prezenta in fiecare dintre tarile din lume.
Am pauza de masa de la 13:00 la 14:00 - si ma pot relaxa fie in locurile de luat masa din apropiere (Piata Victoriei - Titulescu - Buzesti), fie in compania colegilor, in sala de mese sau pe terasa.
Partea a doua a zilei, la birou, mi-o dedic coordonarii interne cu managerul meu si cu echipa de Resurse Umane, de Consultanta Fiscala, de Audit Financiar - si cu echipa administrativa: intr-adevar, beneficiez de sprijin pe partea administrativa atat pentru sortare documente, cat si pentru drumurile necesare la institutiile publice: am deja colegi specializati, care ma ajuta exact cu aceste lucruri - inclusiv partea de scanare documente, arhivare etc. Mie imi mai ramane sa actualizez calendarul de echipa, sa pregatesc raportari cashflow, EBITDA etc. acolo unde este cazul - si sa actualizez sistemului de management al documentelor. Acesta este un sistem de lucru colaborativ in care pot intra in acelasi timp pe un document cu mai multi colegi ai mei, ca sa reducem timpul de lucru.
La 17:30 incep sa reduc turatia motoarelor: imi informez echipa ce anume am reusit sa fac in ziua respectiva - si ce trebuie sa las pentru a doua zi. La ora 18:00 sunt pregatit(a) sa pornesc spre casa - si ma ajuta faptul ca biroul meu este pozitionat chiar in centrul Bucurestiului, facandu-mi usor drumul spre casa. A fost o zi placuta la birou.
Echipa are asteptarea de la mine sa am initiativa si calitati foarte bune de comunicare. Echipa a inceput deja proiecte de diversificare: aplicatii mobile, podcasturi pe www.piroi.eu, in Apple Podcasts si Google Podcasts - astfel incat capacitatea mea de a lucra autonom la scurt timp dupa angajare este foarte apreciata de catre membrii echipei mele, la fel ca si capacitatea mea de a rezolva in paralel sarcini multiple cu termene-limita concurente. Experienta mea anterioara intr-o firma de contabilitate reprezinta un avantaj, fiindca imi ofera deja expunere la tipul acesta de activitate.
Ce mai trebuie să știi?
Perspective de cariera:
a) dupa perioada de proba: 3% crestere salariala
b) dupa 1 an: aditional, inca 3% crestere salariala
c) vertical: oportunitatea de a promova la nivelul de Sef de Birou in cadrul Departamentului Contabilitate
d) orizontal: oportunitatea de a promova in cadrul Departamentelor HR/Audit/Consultanta Fiscala
Calificari profesionale:
a) Grupul Expert Consulting acopera 100% costurile examenelor ACCA
b) 2 zile libere platite inainte de fiecare examen ACCA
Dacă îți place ce facem și ai vrea să ni te alături scrie-ne la office@piroi.ro! Sau aplică aici, te așteptăm cu drag!
Grupul Expert Consulting(GEC) asista un numar semnificativ de organizatii din Romania si din strainatate (Austria, Cehia, Finlanda, Franta, Germania, India, Italia, Israel, Marea Britanie, Moldova, Rusia, Spania, SUA etc.) in imbunatatirea performantelor financiare. GEC aduce valoare adaugata afacerilor clientilor prin servicii la nivel de expert in consultanta fiscala, audit financiar, precum si servicii externalizate de contabilitate si salarizare.
Echipa GEC reuneste 30 de experti si este in crestere. Echipa include absolventi de Master, doctorat si eMBA, cu studii in Europa si in SUA. Echipa GEC a primit in 2017 premiul Camerei Consultantilor Fiscali pentru a doua cea mai buna echipa de consultanta fiscala din Romania - a treia categorie, iar in anul 2018 GEC a primit premiul CECCAR pentru a sasea cea mai buna echipa de contabili din Romania - categoria microintreprinderi. GEC este reprezentant national pentru Romania si Republica Moldova al retelei globale TIAG. Birouri GEC: Bucuresti, Focsani, Chisinau
Membership: EBRD BAS | CAFR | CCF | CECCAR | CELERGO-ADP | TIAG
Pentru mai multe detalii & linkuri retele sociale: www.piroi.ro | www.piroi.eu