Etape in planul de dezvoltare a carierei
Dezvoltarea carierei angajatilor sau, mai bine spus, a celor 20% care fac diferenta in companie, nu se rezuma la cateva training-uri sau workshop-uri. Ea presupune organizarea coerenta a initiativelor... citeste in continuare >
Cum gestionezi promovarea
Promovarea in cadrul companiei in care lucrezi de o perioada buna de timp este intotdeauna un motiv pentru a sarbatori, cu atat mai mult cu cat avansarea a constituit prioritatea no. 1. E timpul sa in... citeste in continuare >
Cand trebuie sa cauti un nou job
Numarul ofertelor de joburi creste semnificativ la inceput de an, iar unii colegi “iau in serios” aceasta tendinta si isi gasesc un nou job. Chiar daca nu simti ca trebuie sa urmezi valul,... citeste in continuare >
Cum alegi intre doua oferte de job
Adeseori, atunci cand se afla in cautarea unui nou job, candidatul aloca prea putin timp pentru a-si formula strategia necesara unei alegeri inspirate, pornind de la premisa ca interviul reprezinta si... citeste in continuare >
Fa diferenta dintre mit si realitate in cariera
Multe persoane, chiar si cele cu o cariera de succes, au prejudecati in ceea ce priveste procesul de planificare a carierei. Atunci cand vrei sa iti faci un plan de cariera, nu exista retete exacte, i... citeste in continuare >
Reguli de aur pentru o cariera de succes
Drumul catre o cariera de succes nu este unic, exista nenumarate cai pentru a obtine o dezvoltare armonioasa a carierei, in functie de dorinta, domeniul, jobul si implicarea de care dai dovada. Astfel... citeste in continuare >
3 principii pentru un blog profesional
E simplu sa iti faci un blog, dar e destul de complicat sa iti faci un blog bun. Este important sa cunosti strategiile, retetele, sugestiile si comentariile specialistilor in marketing, comunicare si ... citeste in continuare >
Blogul, un avantaj strategic pentru candidatul de top
Blogul nu mai este de multa vreme un simplu jurnal online. Este un instrument media prin intermediul caruia se pot face campanii de marketing si relatii publice, indiferent daca acestea vand un produs... citeste in continuare >