Sfaturi-cariera

Scuze pentru a merge la un interviu fara a-i spune managerului

Atunci cand te afli intr-o perioada de nesiguranta profesionala si vrei sa explorezi noi oportunitati de cariera, este posibil sa te confrunti cu dilema de a merge la un interviu pentru un alt job, fa... citeste in continuare >

Cand se schimba ora in martie si cum afecteaza productivitatea angajatilor si starea de spirit

In fiecare an, schimbarea orei din luna martie, parte a sistemului de ora de vara, aduce modificari semnificative in rutina zilnica a multor persoane. In 2025, schimbarea orei va avea loc in noaptea d... citeste in continuare >

Cum sa eviti burnout-ul? Cat de multe taskuri poate rezolva un angajat

În lumea modernă a muncii, angajații sunt adesea suprasolicitați cu taskuri multiple, proiecte urgente și deadline-uri strânse. Deși inițial poate părea că putem face față unui volum mare ... citeste in continuare >

Cele mai mari frici ale angajatilor in perioada de proba si cum le poti depasi

Perioada de probă este un moment decisiv în viața profesională a unui angajat, fiind o perioadă de adaptare, învățare și evaluare. Deși aceasta este o oportunitate excelentă pentru a învă... citeste in continuare >

Cuvinte atipice in corporatii. Ce inseamna si cum le folosesti

În lumea corporațiilor mari, limbajul nu este doar un mijloc de comunicare, ci un instrument puternic de a transmite idei, a impulsiona inovația și a crea o atmosferă de profesionalism. Anumite c... citeste in continuare >

Tipuri de lideri in companii. Puncte forte si stiluri de leadership

În lumea afaceriilor, leadership-ul este esențial pentru succesul și dezvoltarea unei organizații. Studiile recente în domeniul managementului și psihologiei organizaționale au identificat mai ... citeste in continuare >

Comportamentul narcisist: Cum influenteaza acest tipar activitatea profesionala si interactiunile cu colegii, conform celor mai recente studii ale specialistilor

Narcisismul, un tipar de comportament care se manifestă printr-o nevoie constantă de admirație, lipsă de empatie și o imagine de sine exagerată, poate avea un impact semnificativ asupra vieții ... citeste in continuare >

Cum sa iti iubesti jobul. Criterii esentiale pentru un loc de munca ideal, conform celor mai recente studii

MulÈ›i dintre noi petrecem o mare parte din viaÈ›a de adult la birou sau în diverse locuri de muncă, aÈ™a că nu este de mirare că dorim să găsim un job care nu doar să ne aducă un venit, ci sÄ... citeste in continuare >