Stagiu de Practica vs. Voluntariat: Cum iti pot imbogati CV-ul si cariera
Atunci când te pregătești să intri pe piața muncii, este important să înțelegi diferențele dintre un stagiu de practică și un voluntariat, dar și cum ambele experiențe pot contribui la de... citeste in continuare >
Cum sa folosesti sintagmele corporative in emailuri pentru o integrare usoara la noul job
În primele zile la un job nou într-o corporație, este normal să te confrunți cu o avalanșă de informații, noi colegi și, desigur, un limbaj specific. Un aspect esențial al integrării rapide... citeste in continuare >
Cum sa te integrezi rapid intr-o pozitie de Manager
Prima zi la un nou job este întotdeauna un moment crucial, mai ales atunci când începi într-o poziție de manager. Fie că preiei o echipă existentă sau lucrezi într-un mediu complet nou, modul... citeste in continuare >
Ce face un Executive Assistant: responsabilitati, abilitati si posibilitati de avansare
Poziția de Executive Assistant este esențială într-o organizație, având un rol vital în susținerea echipelor de conducere și asigurarea unei bune desfășurări a activităților zilnice ale ... citeste in continuare >
Cum sa iti schimbi cariera: 5 joburi interesante daca nu mai vrei sa lucrezi in vanzari
Schimbarea carierei este o decizie importantă, dar poate fi și extrem de eliberatoare, oferindu-ți oportunitatea de a explora noi domenii și de a găsi un job care să se potrivească mai bine pas... citeste in continuare >
5 Taskuri esentiale pentru HR de finalizat pana la sfarsitul anului: salarii, concedii si petrecerea de Craciun
Luna decembrie este o perioadă plină de magie, sărbători și momente de relaxare. Dar pentru cei care lucrează în resurse umane, este și o lună plină de provocări administrative și organiza... citeste in continuare >
Cum sa incepi luna decembrie in departamentul de contabilitate: 5 pasi pentru o inchidere financiara de succes inainte de vacanta
Luna decembrie este momentul perfect pentru a încheia un an cu succes și pentru a te pregăti pentru magia sărbătorilor. În departamentul de contabilitate, poate că provocările sunt mai mari î... citeste in continuare >
10 Carti pentru gestionarea stresului la birou si relatiile cu colegii dificili
Stresul de la birou și conflictele cu colegii pot reprezenta unele dintre cele mai mari provocări ale unui mediu de lucru. Gestionarea acestora într-un mod sănătos și eficient este esențială p... citeste in continuare >